Recension: Genom dina ögon


Titel: Genom dina ögon
Författare: Stephenie Meyer
Genre: Spänning/ romantik
Sidor: 606
Handling: Jorden är erövrad av varelse som kan ta över männsikors sinnen och kroppar och männsklighetens undergång är nära. Men det finns dem som har klarat sig undan och kämpar emot. Melanie kämpar emot själen som placeras i hennes och som ska ta över hennes sinnen, själen kallas vandraren. Melanie kämpar emot vandraren och snart klarar inte vandraren av att skilja på sina och Melanies känslor och minnen. Vandraren blir förälskad i samma man som melanie, Jared, och beslutar att lämna sin ras bakom sig och försöka leta rätt på Jared, med risk för sitt eget liv.

"Genom dina ögon" är ännu en underbar bok av Stephenie Meyer. Detta är en rikigt spännande bok med mycket känslor och är en bok alla msåte läsa!! "Genom dina ögon" är en solklar femma och är definitivt värd att läsa.

Kommentarer
Postat av: jollan

du borde lästa twilight böckerna! om du inte här läst dom redan. xD jag har läst alla typ 5 gånger. :P dom e jätte bra. tips bara. jag såg att du hade läst genom dina ögon! den är också bra! xD ses!

2010-01-17 @ 14:03:02
URL: http://jollan.bloggsida.se
Postat av: DJ, bokbloggens ägare

Såklart att jag har läst twilight böckerna!! Jag tycker dem e väldigt bra XD

2010-01-18 @ 07:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0