Just nu

Har insett att jag läser snabbare än vad jag recenserar och har flera utlästa böcker som ännu inte kommit upp på bloggen. Nu har jag iaf börjat med en ny bok som heter "Medan mamma sover" av Ingrid Olsson.


Förutom "Medan mamma sover" har Ingrid Olsson skrivit flera andra böcker: "Stenhjärta", "Betong fjäril betong", "Långt ifrån cool", "Ett litet hål i mörkret", "Känslan av att hoppa"
Om ni läst någon av dem böckerna så skriv gärna en kommentar om vilken bok ni läste och vad ni tyckte om boken.

Kommentarer
Postat av: Gedda

hej, har läst

"känslan av att hoppa" men tyckte inte riktigt att den var i min stil, lite för djup och nästan skrämmande ibland. Hejs:)

2010-03-21 @ 14:05:08
URL: http://geddasbokbabbel.blogg.se/
Postat av: DJ

Hmm, har inte läst den... än.

2010-03-23 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0