Recension: Namnet på boken är hemligt


Titel: Namnet på boken är hemligt
Författare: Pseudonymous Bosch
Genre: Spänning
Sidor: 359
Handling: Jag kan tyvärr inte berätta särskilt mycket om boken, eftersom den är så hemlig. Men jag kan berätta att boken handlar om de båda barnen Cassandra och Max-Ernest som letar efter en försvunnen trollkarl, den makalösa doftsymfonin och om massa hemska hemligheter. VARNING! Läs inte denna bok, för isåfall kan du få reda på en hemlighet som kommer plåga dig själv och andra i din närhet...

"Namnet på boken är hemligt" är en mystisk, hemlighetsfull bok full med magi och magiska överraskningar. Den saknar det det där lilla extra och får därför "bara" 3/5p.

Kommentarer
Postat av: majsen

jag håller med dej om den där recensionen.

okej jag tyckte väl att den var bra men precis som du sa så hade den inte det där lilla extra. jag är majsen 1 på kpwebben okej du kanske inte vet vem jag är eftersom att du hade 1164 kompisar.

jag kommer läsa din blogg fler gånger eftersom den handlar om böcker!!!

2009-11-18 @ 16:33:12
Postat av: hemligt ::D

den är as bra

2009-11-24 @ 17:32:14
Postat av: gissa det du

den e as bra läser trean på engelska nu!

2010-01-29 @ 07:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0