Grekland :)

Ja, imorgon startar mitt resande med familjen... imorgon ska jag till Grekland. Som ni då förstår kommer jag inte ha tillgång till internet särskilt ofta under sommaren men någon recension kommer iallafall läggas upp.
Dem fyra böcker som följer med mig till Grekland är:

"Vampyrens märke", första delen på svenska i serien "House of night" av P.C Cast och hennes dotter Kristin Cast.


"Magikerns port" Som är tredje delen i serien "Bartimaeus trilogin" av Jonathan Stroud.


"Parasite positive" Är en bok på engelska av  Scott Westerfeld.


"Under en himmel av glas" Är Martin Widmarks 5:e bok om David och Larissa.

Vi får se hur många av dem här böckerna jag hinner läsa :P




RHODOS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0