Beatiful blogger award :)



Väldigt kul att bli tilldelad :) och jag tackar Nea så mycket för den, hon har en väldigt bar bokblogg så även om jag sett och vet att hon fått en så tycker jag hon förtjänar ännu en.


Om man blir tilldelad denna award ska man...

... klistra in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den.
... tacka och länka till den som nominerade en.
... nominera sju andra bloggare och länka till dem.
... berätta sju saker om sig själv.


Här är 4/7 väldigt bra bloggare som jag tycker förtjänar en award:
Boknea

Amelie


Tonårsboken


Hanna

Jag vet att det ska vara sju, men aknske komme rupp fler senare...



Okej, nu till sju fakta om mig:

·        Jag bor en av Stockholms förorter.

·        Jag har 7 st söta marsvin.

·        Jag älskar i stort sett alla böcker men mina favoriter är fantasy.

·        Jag har läst alla fantastiskt bra böcker om Harry Potter ett antal gånger.

·        Lakrits är något jag inte är särskilt förtjust i.

·        Jag har gått på judo i två år. (Går inte längre)

·        Trots att jag inte tror på att världen kommer gå under 2012, så tycker jag att filmen är väldigt bra.

Om det är något ni undrar om mig så är det bara att fråga :)


Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Oh va glad jag blir älskling!;) Puss puss<3

2010-09-24 @ 16:20:06
Postat av: DJ

Puss :)<3

2010-09-24 @ 16:22:38
Postat av: Gudon

Det här är kanske lite personlig fråga men du behöver inte svara om du inte vill men jag undrar vad du heter och vart i skhlm bor du? :)

2010-09-24 @ 21:29:49
URL: http://crazyinbooks.blogg.se/
Postat av: Din älskling<3

Älskar dig puss... men mår inte så bra nu...<3

2010-09-25 @ 19:53:34
Postat av: DJ

Älskar dig med... Du vet att du alltid kan prata med mig om du har lust, finns här för dig<3

2010-09-25 @ 20:53:31
URL: http://djbok.blogg.se/
Postat av: Din älskling<3

Tack gubben<3 uppskattar de verkligen<3

2010-09-26 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0